Kan 2017: Spoj sedme umetnosti i lepote

Svi koji iz godine u godinu religiozno isprate Kanski festival znaju da on predstavlja mnogo više od ekskluzivnog filmskog maratona. Pored filmova i nagrada, ovaj spektakularan događaj prepoznajemo i po čuvenom crvenom tepihu koji stoji rame uz rame sa onim koji prethodi dodeli Oskara. Svake godine u ovo vreme, taj kultni crveni tepih je the place to be za najuspešnije i najuticajnije lepotice iz različitih sfera javnog života.

 

Ove godine, beauty momenat u Kanu je podignut na viši nivo time što je L'Oréal Paris obeležio svoju dvadesetogodišnju titulu oficijelnog makeup brenda ovog festivala uz pomoć propratnih festivalskih sadržaja.

Bioskop na otvorenom

 

Kao brend koji nudi kvalitetne i inovativne proizvode po pristupačnim cenama u koje mogu da veruju, L'Oréal Paris je oduvek pokazivao da prvenstveno misli na svoje potrošače. Prema tome, demokratizacija filmske umetnosti kroz otvoreni bioskop na kome su filmske dive poput Endi Mekdauel, Gong Li i Leila Bekhti najavile projekcije pobedničkih kanskih filmova je u skladu sa filozofijom ovog brenda.

100% Makeup - 100% Kan

 

Prateći uspeh svog prvog makeup butika otvorenog 2016. godine u Parizu, L'Oréal Paris je sada nagradio posetioce Kana otvaranjem svoje pop-up radnje 100% Makeup. Neke od najvažnijih karakteristika ove nesvakidašnje prodavnice jesu besplatna šminkanja i saveti profesionalnih šminkera, kao i upoznavanje posetioca sa poznatim zaštitnim licima ovog brenda.

Svojim prisustvom na ovogodišnjem Kanskom festivalu, L'Oréal Paris je pokazao da slavi žene, film i lepotu i time samo potvrdio stav da lepota i umetnost treba da budu dostupne svakome!

Više na: Red carpet look

Povezane teme: Kan, kan 2017

Registrujte se / Prijavite se

Makeup recommends

Najuzbudljivije iz Kana 2016. (VIDEO)

Pogledaj najinteresantnije kadrove sa ovogodišnjeg, upravo završenog 69. Kanskog filmskog festivala, iz ugla kamera zvaničnog festivalskog partnera L...