Nova Giorgio Armani trilogija radosti: voda, vazduh, sunce

 

Sve je počelo s originalnim mirisom ACQUA di Gioia.Originalnom se parfemu sada pridružuju dve nove emocije, dva nova trenutka sreće nadahnute prirodom: AIR di Gioia i SUN di Gioia. 

Dva elementa, vazduh i sunce, udružuju snage s vodom.

Oslanjajući se sasvim na prirodu i njenu snagu i lepotu, kreirana je ova mirisna trilogija radosti, a ne čudi što je za lice kampanje odabrana prelepa plavooka manekenka Barbara Palvin.

Tim koji je radio na reklami, kao lokaciju je odabrao sunčanu i vetrovitu obalu, Barbara je uživala u snimanju, a evo i šta o tome kaže:

"Mi ovde ne snimamo samo reklamu za parfem, snimamo reklamu za Acqua di Gioia! Meni je to i lično važno, jer zaista živim život pun radosti. Snimali smo  u prirodi, pa je sve vrlo intimno... Voda, sunce, vetar, pesak... I mislim da smo stvorili nešto posebno. Elegantno, ekskluzivno, magično. Volim Đorđa Armanija, jer žena kakvu on vidi uvek zrači elegancijom i snagom. "

Za ovaj izgled preporučujemo

  • ACQUA di Gioia by Giorgio Armani

  • AIR di Gioia by Giorgio Armani

  • SUN di Gioia by Giorgio Armani

Povezane teme: parfem, toaletna voda, trend

Registrujte se / Prijavite se

Makeup recommends

Probali smo sjaj za usne obogaćen hijaluronskom kiselinom koji će ti biti omiljeni ovog leta!

Jesi li čula za trend glaziranih usana? Ovaj trend će biti posebno popularan tokom leta, a uključuje samo jedan proizvod – sjaj za usne...