26.05.2016.
Nova Giorgio Armani trilogija radosti: voda, vazduh, sunce

Sve je počelo s originalnim mirisom ACQUA di Gioia.Originalnom se parfemu sada pridružuju dve nove emocije, dva nova trenutka sreće nadahnute prirodom: AIR di Gioia i SUN di Gioia.
Dva elementa, vazduh i sunce, udružuju snage s vodom.
Oslanjajući se sasvim na prirodu i njenu snagu i lepotu, kreirana je ova mirisna trilogija radosti, a ne čudi što je za lice kampanje odabrana prelepa plavooka manekenka Barbara Palvin.
Tim koji je radio na reklami, kao lokaciju je odabrao sunčanu i vetrovitu obalu, Barbara je uživala u snimanju, a evo i šta o tome kaže:
"Mi ovde ne snimamo samo reklamu za parfem, snimamo reklamu za Acqua di Gioia! Meni je to i lično važno, jer zaista živim život pun radosti. Snimali smo u prirodi, pa je sve vrlo intimno... Voda, sunce, vetar, pesak... I mislim da smo stvorili nešto posebno. Elegantno, ekskluzivno, magično. Volim Đorđa Armanija, jer žena kakvu on vidi uvek zrači elegancijom i snagom. "
Za ovaj izgled preporučujemo
-
ACQUA di Gioia by Giorgio Armani
-
AIR di Gioia by Giorgio Armani
-
SUN di Gioia by Giorgio Armani
povezane vesti
Povezane teme: parfem, toaletna voda, trend