NYX Professional Makeup najavljuje limitiranu kolekciju inspirisanu Netfliksovom serijom La Casa de Papel

NYX Professional Makeup najavio je juče novu limitiranu kolekciju šminke, inspirisanu Netfliksovom hit serijom La Casa de Papel (Money Heist). Ova kolekcija je treći plod saradnje Netfliksa i ovog čuvenog kozmetičkog brenda, koji nastavlja da gradi strateška partnerstva sa industrijom zabave. 

NYX Professional Makeup najavljuje limitiranu kolekciju inspirisanu Netfliksovom serijom La Casa de Papel

La Casa de Papel, serija koja je postala međunarodni fenomen, prati grupu lopova, od kojih svaki nosi ime jednog velikog svetskog grada, i „mozak“ grupe, Profesora, dok obučeni u crvene kombinezone i sa licima sakrivenim maskama Dalija pokušavaju da izvedu najveću pljačku u istoriji.

NYX Professional Makeup je pronašao inspiraciju u legendarnim likovima i situacijama iz ove serije i kreirao kolekciju koja sadrži paletu boja u obliku maske Dalija, sa preko 30 nijansi, među kojima su i zelena boja novca, crvena boja kombinezona i dragocena boja zlata; paletu El Profesor sa pakovanjem u obliku naočara koje su zaštitni znak ovog lika; ruževe za usne nadahnute likovima Tokio i Najrobi; posebno brendirani Epic Ink ajlajner, Gold Bar hajlajtere, zlatnu umetničku četkicu i ogledalo u obliku Dali maske.

Kolekcija će biti lansirana širom sveta 10. novembra 2021., neposredno pre objavljivanja poslednjih pet epizoda pete sezone i velikog finala serije, koje je zakazano za 3. decembar.

NYX Professional Makeup najavljuje limitiranu kolekciju inspirisanu Netfliksovom serijom La Casa de Papel

Da bi, putem umetnosti, oživeo ovu seriju i u stvarnom životu, NYX Professional Makeup je sklopio partnerstvo sa umetnicom šminkanja Evom Martinez, koja je bila ključni saradnik na seriji La Casa de Papel svih pet sezona i kreativna sila iza nekih od najupečatljivijih makeup-a viđenih u njoj. Martinez će biti predstavljena u nekoliko video zapisa na Instagram nalogu brenda, uključujući i jedan makeup tutorijal i video seriju „jedan dan u životu“. 

Prvi put u istoriji brenda, NYX Professional Makeup će korisnicima ponuditi A/R iskustvo uz pomoć Snapchat sočiva, koje će biti u ekskluzivnoj ponudi više trgovinskih kuća širom sveta. Takođe, brend će biti domaćin umetničkog makeup izazova za kreiranje lika „LA“, kao i TikTok izazova u kojem se fanovi pozivaju da podele video snimak svoje transformacije u masku Dalija, uz prepoznatljivu pesmu iz serije „Bella Ciao“. Fanovi serije se takođe pozivaju da kreiraju sopstveni „look“ korišćenjem bilo koje kombinacije proizvoda i da ga zatim objave na društvenim medijima sa hashtagom #NYXCosmeticsxLCDP. 

NYX Professional Makeup najavljuje limitiranu kolekciju inspirisanu Netfliksovom serijom La Casa de Papel

„NYX Professional Makeup sa velikim zadovoljstvom najavljuje našu treću kolekciju nastalu u partnerstvu sa Netfliksom“, izjavio je Jan Džofredo (Yann Joffredo), globalni predsednik brenda NYX Professional Makeup. Ne samo da će ova kolekcija predstaviti unapređene nove formule i hiperpigmente našoj publici, već će i ujediniti ljubitelje šminke i superfanove La Casa de Papel iz svih krajeva sveta, kako bismo obeležili finale ove legendarne serije. Zajedno sa Netfliksom, odajemo poštovanje fanovima oba sveta – lepote i zabave. Veoma smo uzbuđeni što imamo priliku da fanovima ponudimo deo serije koju toliko vole i sa nestrpljenjem očekujemo da vidimo umetnička dela makeup-a stvorena pomoću ove kolekcije.”

Za više informacija o limitiranoj kolekciji NYX Professional Makeup i La Casa de Papel, posetite vebsajt Lilly Drogerie.

NYX Professional Makeup najavljuje limitiranu kolekciju inspirisanu Netfliksovom serijom La Casa de Papel

#nyxcosmeticsxLCDP

Pročitaj još: Brow University: Škola za jednostavno oblikovanje obrva

Povezane teme: šminka, oči, karmin, trend, crveni ruž, crveni karmin, NYX Professional Makeup , La Casa de Papel

Registrujte se / Prijavite se

Makeup recommends

Volumen i uvijene trepavice kao iz salona! Da, moguće je sa ovom novom maskarom!

Maskara, makeup proizvod koji najveći broj žena nanosi svakoga dana, a većina njih je koristi kao jedini proizvod u svojoj makeup rutini. Da, toliko j...